VÝZVA NA PREDKLADANIE PONUKY - dodanie služieb

 

Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

 

 

 

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY

zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

 

Identifikačné údaje verejného obstarávateľa:

Názov: Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

Adresa: Vojkovce 37, 053 61 Spišské Vlachy

IČO: 35551551

DIČ: 2021909252  (neplatca DPH)

Kontaktné miesto: Vojkovce 37

Kontaktná osoba: Rastislav Kolej

Telefón: 0918633392

email: ulls.vojkovce@post.sk

 

Názov predmetu zákazky:

 

Projekt obnovy lesa – dodanie služieb

 

Druh zákazky: služby (zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona)

Spoločný slovník obstarávania (CPV): 77231600-1

Rozdelenie predmetu zákazky na časti:

Požaduje sa predloženie ponuky na celý predmet zákazky.

Miestom dodania tovaru: Vojkovce

Predpokladaná hodnota zákazky:

Maximálna predpokladaná hodnota zákazky je 9 407,- Eur (bez DPH).

 

Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je dodanie služieb – pestovných prác podľa nasledovných podmienok:

1.umelá obnova lesa - preprava a donáška sadeníc na miesto sadby, vyhľadanie miesta sadby, príprava plôšok pre jamkovú sadbu – odstránenie pôdneho krytu a buriny na plôške 35x35 cm, ručné kopanie jamiek do požadovanej hĺbky, vloženie sadeníc s rozloženými koreňmi, zasypanie zeminou a utlačenie.

2. čistenie plôch pre umelú obnovu lesa – vyrezanie nehrúbia (krov a nevhodných drevín), uhádzanie ťažbových zvyškov do hromád (s priem.max. 2 m) alebo do pásov (s max. šírkou 1,5 m).

3. ochrana mladých lesných porastov proti burine – vyhľadanie sadeníc, celoplošné ručné vyžínanie tráv, bylín a nežiaducich drevín, výška strniska maximálne do 1/3 výšky sadenice, vyžatá burina sa ukladá tzv. mulčovaním okolo sadeníc . Vyžínanie sa vykoná 1-2 x ročne podľa stanovištných podmienok.

4. ochrana mladých lesných porastov proti zveri – príprava a prenos repelentu na miesto náteru, vyhľadanie sadenice, ručná aplikácia repelentu pri ihličnatých drevinách na terminálny výhonok a vetvy terminálneho praslena, pri listnatých drevinách na terminálny výhonok a kmienok (nie púčik).

 

 

Položka

Druh práce

m.j.

Počet m.j. v roku 2014

Počet m.j. v roku 2015

1

Umelá obnova lesa

ks

13 000

12 000

2

Čistenie plôch pre umelú obnovu lesa

ha

2,90

 

3

Ochrana mladých lesných porastov proti burine vyžínaním

ha

3,00

2,90

4

Ochrana mladých lesných porastov proti zveri repelentami

ha

1,50

 

 

Lehota na predkladanie ponúk:

17.01. 2014 do 12.00 hod.

 

Spôsob doručenia ponuky:

- Osobne alebo poštou na horeuvedenú adresu;

- na obálku uviesť ,, Projekt obnovy lesa – dodanie služieb – NEOTVÁRAŤ!“.

 

Pokyny na vypracovanie a zostavenie ponuky:

- Ponuku vypracovať a predložiť v slovenskom jazyku alebo českom, v písomnej (listinnej) forme v jednom originály alebo úradne osvedčenej kópii.

- Požadujeme určenie ceny na mernú jednotku podľa jednotlivých druhov prác (služieb) a v členení za ks alebo ha. Navrhnutú cenu považuje obstarávateľ za maximálnu a neprekročiteľnú . Výšku ceny počas realizácie predmetu nemožno meniť.

- Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku.

 

Podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť:

1. Cenovú ponuku - návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa vzoru uvedeného v prílohe č.1 výzvy na predloženie ponuky, kde bude uvedená ponuková cena za mernú jednotku a cena spolu za celý predmet zákazky (s DPH resp. konečná cena pri neplatcoch DPH).

2. Kópiu oprávnenia poskytovať služby (výpis z OR, živnostenské oprávnenie a pod.).

3. Zoznam prác za predchádzajúce tri roky (2011-2013) rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (podľa prílohy č.2)

4. Vyplnenú Zmluvu o dielo (uvedenú v prílohe č.3) v troch exemplároch.

 

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:

- Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky.

- Úspešným uchádzačom bude ten, kto bude mať najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky s DPH resp. konečná cena (pri neplatcoch DPH) a splní všetky požiadavky uvedené v opise predmetu zákazky.

- Ponuková cena za celý predmet zákazky musí byť nižšia ako zákonom stanovený finančný limit pre tento postup zadávania zákazky.

 

Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ:

Áno. Opatrenie 2.1 Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení. Program rozvoja vidieka SR 2007-2013.

 

Podmienky týkajúce sa zmluvy

Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na dodanie služby – Zmluva o dielo, ktorá je prílohou tejto výzvy.

 

Doba trvania zákazky: do 30.06 2015.

 

Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači predložili ponuky v súlade s touto výzvou a zákonom o verejnom obstarávaní.

 

Vo Vojkovciach 17.12.2013

 

Rastislav Kolej

predseda PS

 

 

Príloha č.1

Zákazka: Projekt obnovy lesa – dodanie služieb

Obstarávateľ: Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

 

 

Cenová ponuka

návrh na plnenie kritérií

 

Uchádzač (názov, sídlo, IČO):

 

Položka

Druh práce

Merná jednotka

(m.j.)

Počet

m.j.

cena za m.j.

(s DPH)

cena spolu

(s DPH)

1

Umelá obnova lesa

ks

25 000

 

 

2

Čistenie plôch pre umelú obnovu lesa

ha

2,90

 

 

3

Ochrana mladých lesných porastov proti burine vyžínaním

ha

5,90

 

 

4

Ochrana mladých lesných porastov proti zveri repelentami

ha

1,50

 

 

Spolu položky 1-4:

 

 

Som/nie som platca DPH.

 

 

 

 

 

podpis/pečiatka štatutárneho zástupcu uchádzača

 

 

Príloha č.2

Zákazka: Projekt obnovy lesa – dodanie služieb

Zoznam dodávok služieb rovnakých ako je predmet zákazky

Uchádzač (názov, sídlo, IČO):

 

Rok

Názov odberateľ

Sídlo odberateľa

Kontakt na odberateľa

Rozsah poskytnutých prác podľa druhu (v ks, ha)

2011

 

 

 

 

2012

 

 

 

 

2013

 

 

 

 

 

 

 

podpis/pečiatka štatutárneho zástupcu uchádzača

Príloha č.3

 

ZMLUVA O DIELO

č. ..........

uzavretá podľa ust. § 536 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov

 

 

  1. Zmluvné strany

OBJEDNÁVATEĽ :

Názov: Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

Sídlo : Vojkovce 37, 053 61 Spišské Vlachy

Štatutárny orgán: Výbor – v zastúpení: Rastislav Kolej, predseda

IČO : 35551551

DIČ:

Právna forma: pozemkové spoločenstvo s právnou subjektivitou

Bankové spojenie/číslo účtu:

ZHOTOVITEĽ :

Názov:

Sídlo :

IČO :

DIČ:

Právna forma:

Bankové spojenie/číslo účtu:

 

  1. Úvodné ustanovenia

Touto zmluvou o dielo sa zväzuje zhotoviteľ vykonať dielo a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za jeho vykonanie podľa podmienok dojednaných v tejto zmluve.

Účelom zmluvy je realizácia Projektu obnovy lesa v lesoch obhospodarovaných objednávateľom v r. 2014 – 2015 (ďalej len projekt obnovy lesa). Tento projekt je súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci Programu rozvoja vidieka 2007-2013 (ďalej len PRV) predloženej objednávateľom Pôdohospodárskej platobnej agentúre.

Dielom sa podľa tejto zmluvy rozumie vykonanie prác v pestovnej činnosti v zmysle projektu obnovy lesa. Rozsah týchto prác vyplýva z cenovej ponuky dodávateľa pestovných prác (ďalej len zhotoviteľa), ktorá bola objednávateľom určená ako víťazná v procese verejného obstarávania v zmysle zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

  1.  

  2. Predmet diela

Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dojednaných v tejto zmluve pre objednávateľa vykoná nasledovné druhy pestovných prác v uvedenom rozsahu :

  1.  

Druh práce

špecifikácia

M.J.

Množstvo M.J. v roku

2014

2015

Umelá obnova lesa

veľkosť plošiek 35x35 cm, hĺbka jamy20 cm

ks

13 000

12 000

Čistenie plôch pre umelú obnovu lesa

uhádzanie haluziny na kopy a do pásov, vyrezanie krov a nežiaducich drevín

ha

2,90

 -

Ochrana MLP proti burine vyžínaním

celoplošné ručné vyžínanie tráv, bylín nežiaducich drevín

ha

3,00

2,90

Ochrana MLP proti zveri repelentami

ručná aplikácia repelentu na terminálny výhonok dreviny

ha

1,50

 -

Práce zhotoviteľ vykoná podľa pokynov zodpovedných osôb objednávateľa, ktorí zabezpečujú riadenie ich realizácie v zmysle projektu obnovy lesa.

  1.  

  2. Doba vykonania diela

Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30.06.2015.

Práce zhotoviteľ vykoná podľa nasledovného harmonogramu a pokynov zodpovedných osôb objednávateľa :

  1.  

Druh práce

2014

2015

mesiac

Umelá obnova lesa

3 - 5

3 – 5

Čistenie plôch pre umelú obnovu lesa

2 -11

 

Ochrana MLP proti burine vyžínaním

6 - 9

6

Ochrana MLP proti zveri repelentami

10 - 12

 

Vykonanie prác v inej dobe ako je uvedené v harmonograme uskutoční zhotoviteľ len na požiadanie objednávateľa.

  1.  

  2. Cena

Za jednotlivé druhy ukončených prác zaplatí objednávateľ čiastku, ktorú určí na základe nižšie uvedenej ceny za technickú jednotku a skutočne vykonaných technických jednotiek, zhotoviteľom odovzdaných a objednávateľom prevzatých prác podľa bodu 8.

  1.  

Druh práce

T.J.

Množstvo M.J.

Cena za M.J.

/TJ

Umelá obnova lesa

ks

25 000

 

Čistenie plôch pre umelú obnovu lesa

ha

2,90

 

Ochrana MLP proti burine vyžínaním

ha

5,90

 

Ochrana MLP proti zveri repelentami

ha

1,50

 

Maximálna zmluvná cena za práce, ktoré je možné zadať v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve počas jej platnosti je vo výške ............................ Eur.

V prípade ak objednávateľ uložil zhotoviteľovi sankciu za vady zistené pri preberaní prác, objednávateľ zaplatí za jednotlivé druhy ukončených prác čiastku určenú podľa bodu 5.1. zníženú o výšku sankcie podľa bodu 11.

  1. Platobné podmienky

Objednávateľ sa zaväzuje, že zhotoviteľovi vykonané jednotlivé druhy prác podľa bodu 3. prevezme a zaplatí za ich vykonanie dohodnutú cenu uvedenú v bode v 5.1.

Objednávateľ prevezme len práce, ktoré sú úplne dokončené podľa pokynov objednávateľa a podmienok dojednaných v tejto zmluve, bez vád na diele alebo jeho častiach, ktoré by závažným spôsobom ovplyvňovali podstatu vykonaného diela alebo jeho častí.

Lehotu na odovzdanie a prevzatie prác objednávateľ určí podľa povahy prác a ich rozsahu.

Zhotoviteľ za účelom odovzdania vykonaných prác a za účelom vystavenia faktúry vyzve objednávateľa 3 dni vopred na odovzdanie a prevzatie prác na mieste ich vykonania.

Ak zhotoviteľ nesplní povinnosť uvedenú v bode 6.4., je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočného prevzatia prác v ním určenom termíne.

Ak sa objednávateľ nedostavil na odovzdávanie a prevzatie prác, na ktoré bol zhotoviteľ vyzvaný alebo ktoré sa malo konať podľa dohodnutého časového rozvrhu, môže zhotoviteľov pokračovať vo vykonávaní diela.

Zhotoviteľ vystaví objednávateľovi, po ukončení a prevzatí prác faktúru na finančnú čiastku odsúhlasenú a potvrdenú obidvoma stranami.

Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa, kedy objednávateľ obdrží faktúru.

Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti a naviac v prílohe bude odovzdaný popis fakturovaných a objednávateľom písomne prevzatých prác.

Ak faktúra nebude obsahovať požadované údaje, je objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie zhotoviteľovi, čím sa preruší splatnosť faktúry a nová splatnosť začína plynúť od doručenia novej faktúry.

  1.  

 

  1. Miesto vykonania diela

Zhotoviteľ vykoná práce podľa bodu 3. v jednotkách priestorového rozdelenia lesa (JPRL) podľa pokynov objednávateľa.

Miesta vykonania prác budú objednávateľom písomne odovzdávané po dohode so zhotoviteľom priebežne, vždy po ukončení už objednávateľom zadaných prác.

Zhotoviteľ oznámi ukončenie prác na odovzdanom mieste ich vykonania objednávateľovi najneskôr 1 deň pred ich ukončením.

  1.  

  2. Ostatné dojednania pri vykonávaní diela

Zhotoviteľ vykoná práce podľa usmernenia zodpovedných osôb objednávateľa práce v zmysle Projektu obnovy lesa. Na technologické zvláštnosti pracoviska upozorní objednávateľ zhotoviteľa pre začatím prác a odovzdaní pracoviska. Technológiu prác sa zhotoviteľ zaväzuje dodržať podľa dohodnutých podmienok a to tak, aby maximálne šetril ostávajúci porast, prirodzené zmladenie, lesné cesty a zvážnice a ostatný majetok v užívaní a vlastníctve objednávateľa. Práce bude prevádzať tak, aby nedošlo ku škodám na lesných porastoch a kultúrach.

Zhotoviteľov sa zaväzuje dodržiavať platné zásady OBP a správne technologické postupy a za ich dodržiavanie nesie plnú zodpovednosť. Súčasne zodpovedá za to, že bude vykonávať len práce, na ktoré má kvalifikačné oprávnenie.

Počas doby pôsobenia a zdržiavania sa na pozemkoch objednávateľa sa zhotoviteľ zaväzuje dodržiavať platné protipožiarne predpisy. Pri prácach v období zvýšeného požiarneho nebezpečenstva je zhotoviteľ povinný byť vybavený potrebným náradím k haseniu prípadného požiaru.

Zhotoviteľ taktiež zodpovedá za dodržiavanie platných právnych predpisov na úseku OBP a na úseku protipožiarnej ochrany tretími osobami, ktoré sa vyskytnú na pracovisku z titulu zmluvného vzťahu uzavretého so zhotoviteľom. Súčasne zodpovedá týmto osobám za prípadnú spôsobenú škodu vzniknutú v dôsledku porušenia týchto povinností

Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela zhotoviteľom po stránke kvality a dodržiavania technologických postupov a platných STN. Zhotoviteľ je povinný splniť požiadavky objednávateľa.

Zhotoviteľ sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly obchodných dokumentov a vecnú kontrolu zo strany oprávnených kontrolných zamestnancov v zmysle príslušných predpisov Európskeho spoločenstva, v súvislosti s realizáciou Projektu obnovy lesa.

  1.  

  2. Veci určené k vykonaniu diela

Zhotoviteľ vykoná dielo vlastným pracovným náradím a materiálom, ktoré nezabezpečuje podľa tejto zmluvy objednávateľ.

Objednávateľ obstaráva na vykonanie diela sadenice lesných drevín a prostriedky na ich ošetrenie pri umelej obnove lesa, repelenty na ochranu MLP proti zveri.

Materiál podľa bodu 9.2. bude objednávateľ odovzdávať priebežne po odovzdaní miest na vykonanie prác, podľa skutočných potrieb zhotoviteľa a na základe rozhodnutia objednávateľa.

Za materiál prevzatý od objednávateľa do doby skutočného vykonania prác a ich prevzatia objednávateľom zodpovedá zhotoviteľ.

Po dokončení diela je zhotoviteľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť objednávateľovi materiál vrátane obalov od neho prevzaté, ktoré sa nespotrebovali pri vykonávaní diela.

  1.  

  2. Vady diela a škody

Zhotoviteľ zodpovedá za vady diela, ktoré má v čase jeho odovzdania ako aj tie, ktoré sa vyskytujú po tomto čase ak boli spôsobené porušením jeho povinností.

Zhotoviteľ nezodpovedá za vady diela, ak tieto vady spôsobilo použitie materiálu odovzdaného mu objednávateľom v prípade, že zhotoviteľ nevhodnosť tohto materiálu nemohla zistiť alebo na ne objednávateľa upozornil a objednávateľ na ich použití trval.

Zhotoviteľ zodpovedá objednávateľovi a iným osobám za škodu spôsobenú porušením povinností pri výkone prác alebo činnosťou v priamej súvislosti s ňou a zaväzuje sa ju uhradiť poškodenému v plnej výške.

 

 

 

 

 

  1. Zodpovednosť za porušenie zmluvy a sankcie

Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore zo svojimi povinnosťami a pokynmi zodpovedných osôb objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dožadovať odstránenie nedostatkov vzniknutých vadným vykonávaním diela. Ak tak zhotoviteľ diela neurobí ani v primeranej lehote na to poskytnutej a postup zhotoviteľa by viedol nepochybne k  porušeniu zmluvy, je objednávateľ oprávnený podľa závažnosti porušenia zmluvnej povinnosti odstúpiť od zmluvy alebo uložiť zhotoviteľovi sankciu, ktorej výšku objednávateľ určí na základe povahy a rozsahu porušenia zmluvných podmienok.

Objednávateľ uloží zhotoviteľovi peňažnú sankciu za vadné vykonanie prác, ak objednávateľ vykonané práce prevzal a vada zistená pri preberaní prác závažným spôsobom neovplyvňuje podstatu vykonaného diela alebo jeho častí alebo ak zhotoviteľ porušil akúkoľvek povinnosť, ku ktorej sa zaviazal podľa tejto zmluvy pri vykonávaní diela.

Výšku sankcie určí objednávateľ podľa povahy a rozsahu zistených vád alebo porušenia zmluvných podmienok.

Zhotoviteľ sa zaväzuje znášať sankciu uloženú objednávateľom.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy

Objednávateľ odstúpi od tejto zmluvy ak zhotoviteľ porušil akúkoľvek povinnosť, ku ktorej sa zaviazal podľa tejto zmluvy.

Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak Pôdohospodárska platobná agentúra neuzavrie s objednávateľom zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na základe podanej žiadosti o nenávratný finančný príspevok z PRV SR 2007 – 2013 podľa 3. výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na opatrenie 2.1. Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení.

 

  1. Záverečné ustanovenia

Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluvný vzťah založený touto zmluvou sa bude riadiť počas celej doby trvania záväzkov z nej vyplývajúcich príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Zhotoviteľ poskytol osobné údaje uvedené v tejto zmluve objednávateľovi za účelom uvedeným v predmete zmluvy na dobu účinnosti zmluvy.

Túto zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán, pričom akékoľvek zmeny a doplnky musia byť vykonané vo forme písomného dodatku k zmluve.

V prípade, ak sa akékoľvek ustanovenie tejto zmluvy stane neplatným v dôsledku jeho rozporu s platným právnym poriadkom, zmluvné strany sa zaväzujú vzájomným rokovaním nahradiť neplatné zmluvné ustanovenie novým platným ustanovením tak, aby ostal zachovaný obsah a účel sledovaný zmluvou.

Táto zmluva je vypracovaná v troch exemplároch, z ktorých dva sú pre objednávateľa a jeden pre zhotoviteľa.

 

 

V ......................., dňa ...................... V ......................., dňa .....................

Za objednávateľa: Za zhotoviteľa:

 

........................................................ .........................................................

 

 

.......................................................