VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY - dodanie sadeníc

Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

 

 

 

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY

zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Identifikačné údaje verejného obstarávateľa:

Názov: Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

Adresa: Vojkovce 37, 053 61 Spišské Vlachy

IČO: 35551551

DIČ: 2021909252     (neplatca DPH)

Kontaktné miesto: Vojkovce 37

Kontaktná osoba: Rastislav Kolej

Telefón: 0918633392

email: ulls.vojkovce@post.sk

 

Názov predmetu zákazky:

 

Projekt obnovy lesa – dodanie sadeníc

 

Druh zákazky: tovar (zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona)

Spoločný slovník obstarávania (CPV): 03452000-9

Rozdelenie predmetu zákazky na časti:

Požaduje sa predloženie ponuky na celý predmet zákazky.

Miestom dodania tovaru: Vojkovce

Predpokladaná hodnota zákazky:

Maximálna predpokladaná hodnota zákazky je 4 048 Eur (bez DPH).

 

Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je dodanie tovaru - sadeníc lesných drevín podľa nasledujúcich požiadaviek:

Drevina

semenárska oblasť*

výšková zóna (LVS)

špecifikácia

Počet ks v r. 2014

Počet ks v r. 2015

Buk lesný

2. severo-východoslovenská

(1. Podtatranská oblasť**)

4.

Vek 1/2, výška 20-40 cm

10 000

-

5.

-

9 000

Jedľa biela

3. východoslovenská

(5.Východokarpatská oblasť**)

4.

Vek 2/3, výška 15-25 cm

1 200

-

5.

-

3 000

Javor horský

1. SR

4.

Vek 2/0, výška 30-60cm

1 800

-

*semenárska oblasť podľa vyhlášky č.501/2010 Z.z. o produkcii lesného reprodukčného materiálu a jeho uvádzaní na trh

**semenárska oblasť podľa vyhlášky č. 571/2004 Z. z. o zdrojoch lesného reprodukčného materiálu

 

Požiadavky na kvalitu sadbového materiálu:

Výška nadzemnej časti podľa špecifikácie, priemer koreňového krčku 7 až 15 mm, bohatý koreňový systém.

 

Lehota na predkladanie ponúk:

 

17.01.2014 do 12.00 hod.

 

 

 

Spôsob doručenia ponuky:

Osobne alebo poštou na horeuvedenú adresu

Na obálku uviesť ,, Projekt obnovy lesa- dodanie sadeníc – NEOTVÁRAŤ!

 

Pokyny na vypracovanie a zostavenie ponuky:

Ponuku vypracovať a predložiť v slovenskom jazyku alebo českom, v písomnej (listinnej) forme v jednom originály alebo úradne osvedčenej kópii.

Požadujeme určenie ceny za ks podľa jednotlivých drevín. Navrhnutú cenu považuje obstarávateľ za maximálnu a neprekročiteľnú. Výšku ceny počas realizácie predmetu nemožno meniť.

Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku.

 

Podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť:

1. Cenovú ponuku - návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa vzoru uvedeného v prílohe č.1 výzvy na predloženie ponuky, kde bude uvedená ponuková cena za ks a cena spolu za celý predmet zákazky (s DPH resp. konečná cena pri neplatcoch DPH).

2.Kópiu oprávnenia na dodanie tovaru (výpis z OR, živnostenské oprávnenie a pod.).

3. Kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti na činnosť s lesným reprodukčným materiálom podľa § 17 zák. č. 138/2010 Z. z.

4. Vyplnenú kúpnu zmluvu (vzor uvedený v prílohe č.2) v troch exemplároch.

 

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:

Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky.

Úspešným uchádzačom bude ten, kto bude mať najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky s DPH resp. konečnú cenu (pri neplatcoch DPH) a splní všetky požiadavky uvedené v opise predmetu zákazky.

Ponuková cena za celý predmet zákazky musí byť nižšia ako zákonom stanovený finančný limit pre tento postup zadávania zákazky.

 

Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ:

Áno. Opatrenie 2.1 Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení. Program rozvoja vidieka SR 2007-2013.

 

Podmienky týkajúce sa zmluvy

Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na dodanie tovaru – Kúpna zmluva, ktorá je prílohou tejto výzvy.

Miesto dodania tovaru: sídlo dodávateľa, verejný obstarávateľ si zabezpečí prepravu tovaru na vlastné náklady.

Lehota na dodanie predmetu zákazky: jar 2014 resp. jar 2015, dohodou podľa priebehu počasia.

 

Doba trvania zákazky: do 31.05. 2015.

 

Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači predložili ponuky v súlade s touto výzvou a zákonom o verejnom obstarávaní

 

Vo Vojkovciach 17.12.2013

 

Rastislav Kolej

predseda PS

 

Príloha č.1

Zákazka: Projekt obnovy lesa – dodanie sadeníc

Obstarávateľ: Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

 

Cenová ponuka

 

Uchádzač (názov, sídlo, IČO):

Drevina

semenárska oblasť

výšková zóna (LVS)

Spolu Počet ks

cena za ks

(s DPH)

cena spolu

(s DPH)

Buk lesný

2. severo-východoslovenská semenárska oblasť

4.

10 000

 

 

5.

9 000

Jedľa biela

3. východoslovenská semenárska oblasť

4.

1 200

 

 

5.

3 000

Javor horský

1. SR

4.

1 800

 

 

Spolu celý predmet zákazky:

 

 

Som/nie som platca DPH.

 

 

 

 

 

podpis/pečiatka štatutárneho zástupcu uchádzača

 

Príloha č.2

 

KÚPNA ZMLUVA

 

č. .................

 

uzatvorená podľa § 409 a nasl. zákona č. 513/91 Zb. – Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov

 

 

 

  1. Zmluvné strany

  2. Kupujúci :

Názov: Urbárske lesy lesná spoločnosť Vojkovce, pozemkové spoločenstvo

Sídlo : Vojkovce 37, 053 61 Spišské Vlachy

Štatutárny orgán: Výbor – v zastúpení predsedu Rastislav Kolej

IČO : 35551551

DIČ: 2022391822

Právna forma: pozemkové spoločenstvo s právnou subjektivitou

Bankové spojenie/číslo účtu

 

Predávajúci :

Názov:

Sídlo:

V zastúpení:

IČO:

DIČ:

Bankové spojenie/číslo účtu:

 

  1. Úvodné ustanovenia

    1. Touto obchodnou kúpnou zmluvou sa zväzuje predávajúci dodať kupujúcemu tovar a kupujúci sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu a tovar prevziať.

    2. Účelom zmluvy je materiálové zabezpečenie realizácie Projektu obnovy lesa v lesoch obhospodarovaných kupujúcim. Tento projekt je súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci Programu rozvoja vidieka 2007-2013predloženej kupujúcim Pôdohospodárskej platobnej agentúre.

    3. Tovarom sú podľa tejto zmluvy sadenice lesných drevín určené na umelú obnovu lesa.

  2. Predmet zmluvy

    1. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu sadenice nižšie uvedenej dreviny, semenárskej oblasti a spôsobu pestovania v určenom množstve:

 

Drevina

semenárska oblasť*

výšková zóna (LVS)

Spôsob pestovania

Počet ks v r. 2014

Počet ks v r. 2015

Buk lesný

2. severo-východoslovenská

(1. Podtatranská oblasť**)

4.

Vek 1/2, výška 20-40 cm

10 000

-

5.

-

9 000

Jedľa biela

3. východoslovenská

(5.Východokarpatská oblasť**)

4.

Vek 2/3, výška 15-25 cm

1 200

-

5.

-

3 000

Javor horský

1. SR

4.

Vek 2/0, výška 30-60cm

1 800

-

 

Kvalitatívne a technické podmienky: podľa STN 48 22 11, sadenice škôlkované alebo podrezávané. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov vzťahujúcich sa na tovar.

 

  1. Kúpna cena

    1. Cena predmetu je určená ako cena dohodou v súlade so zák. č. 18/1996 Zb. o cenách v platnom znení.

    2. Za dodaný tovar kupujúci zaplatí predávajúcemu nižšie uvedenú cenu:

Drevina

semenárska oblasť

výšková zóna (LVS)

Spolu počet ks

cena za ks

(s DPH)

cena spolu

(s DPH)

Buk lesný

2. severo-východoslovenská semenárska oblasť

4.

10 000

 

 

5.

9 000

Jedľa biela

3. východoslovenská semenárska oblasť

4.

1 200

 

 

5.

3 000

Javor horský

1. SR

4.

1 800

 

 

 

Dohodnutá cena je cena spolu .................... eur (slovom:...........................................................) s DPH.

  1. Čas plnenia

  2. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci dodá sadenice kupujúcemu v mesiaci apríl 2014 resp. apríl 2015 príp. dohodou podľa priebehu jarného počasia, a to v celosti a naraz. Predávajúci vyzve kupujúceho na prevzatie tovaru aspoň 3 dni vopred. Kupujúci odsúhlasí presný termín prevzatia sadeníc aspoň 3 dni vopred.

  3. Miesto plnenia

Predávajúci si splní záväzok z tejto zmluvy odovzdaním tovaru.

  1. Nadobudnutie vlastníckeho práva na tovar

Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho po zaplatení kúpnej ceny za tovar a jeho fyzickým prevzatím.

  1. Akosť a zodpovednosť za chyby

Predávajúci prehlasuje, že tovar dodaný na základe tejto zmluvy bude vykazovať kvalitu dohodnutú v bode 3. zmluvy.

Prípadné chyby tovaru môže kupujúci reklamovať 5-tich kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Neuplatnenie nároku z titulu chybného plnenia v dohodnutých lehotách má za následok zánik práva z tohto titulu.

Kupujúci svoje právo z titulu chybného plnenia si uplatňuje písomne a vo svojej žiadosti uvedie popis chýb na dodanom tovare, dátum dodania tovaru, číslo kúpnej zmluvy, množstvo chybného tovaru a uplatňovaný nárok z titulu chybného plnenia.

Predávajúci sa k písomnej reklamácii vyjadrí, resp. dostaví sa k reklamačnému konaniu v lehote do 5 dní odo dňa doručenia reklamácie.

Kupujúci je do doby dostavenia sa predávajúceho k reklamačnému konaniu povinný tovar uskladniť oddelene.

  1. Platobné podmienky

    1. Právo na zaplatenie ceny vzniká predávajúcemu riadnym splnením jeho záväzku.

    2. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu uvedenú v bode 4 zmluvy najneskôr do 21 dní po doručení faktúr, obsahujúce zákonom predpísané náležitosti.

  2. Zmluvné pokuty

    1. V prípade, že predávajúci nedodrží predmet plnenia v množstve dodaného tovaru, zaplatí kupujúcemu pokutu vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.

    2. V prípade, že predávajúci nedodrží čas plnenia dodávky tovaru a omeškanie dodávky nebolo spôsobené prekážkou, ktorú predávajúci mohol predvídať alebo odvrátiť, zaplatí kupujúcemu pokutu vo výške 5 % z ceny tovaru dodaného oneskorene.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy

Nesplnenie povinnosti predávajúceho uvedených v tejto zmluve zakladá právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy, a to do 30 dní odo dňa, keď sa kupujúci o porušení dozvedel, inak právo zaniká. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za všetku prípadnú škodu, ktorá mu porušením povinností vznikne.

Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak Pôdohospodárska platobná agentúra neuzavrie s objednávateľom zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na základe podanej žiadosti o nenávratný finančný príspevok z PRV SR 2007 – 2013 podľa 3. výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na opatrenie 2.1. Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení.

  1. Osobitné ustanovenia

Predávajúci poskytol osobné údaje uvedené v tejto zmluve kupujúcemu za účelom uvedeným v predmete zmluvy na dobu účinnosti zmluvy a jej archivácie. Tento súhlas predávajúci nemôže odvolať.

  1. Predávajúci sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly obchodných dokumentov a vecnú kontrolu zo strany oprávnených kontrolných zamestnancov v zmysle príslušných predpisov Európskeho spoločenstva, v súvislosti s realizáciou Projektu obnovy lesa.

  2. Záverečné ustanovenia

    1. Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami

    2. Zmluvný vzťah založený touto zmluvou sa bude riadiť počas celej doby trvania záväzkov z nej vyplývajúcich príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

    3. Túto zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán, pričom akékoľvek zmeny a doplnky musia byť vykonané vo forme písomného dodatku k zmluve

    4. Táto zmluva je vyhotovená v troch vyhotoveniach z ktorých jedno dostane predávajúci.

 

 

Vo Vojkovciach dňa ............................ V ........................dňa ..........................

 

Kupujúci: Predávajúci:

 

.................................................. .........................................................

 

..................................................